מה היא עין הרע? מאין היא נובעת מגיע עלינו?

עין הרע זו אנרגיה שלילית שמקורה מעולמות הטומאה, מתלבשת על הגופים האנרגטיים של האדם וחוסמת לו את ערוצי השפע, פוגעת ברוגע ובשקט הנפשי של האדם ופוגעת בבריאות גופו.

מ-5 סיבות עקריות נוצרת עין הרע

  • מבהלה גדולה
  • מצרות וקנאה
  • מגאוותנות רברבנות פרגון יתר מצד האוהבים
  • ממחשבות שליליים שלנו כלפי עצמנו ומצב המציאות
  • עין הרע נגרמת מצרות עין וקינאה של אנשים וגם מעודף פרגון והתלהבות של עצמנו ושל הסביבה עלינו
  • עין הרע גורמת למריבות לריחוק לפירוד לפיטורים לגירושים למריבות לכישלונות למהפכים של הפסד לחוסר פרנסה, לתקיעות במציאת זוגיות, לתקיעויות של זרימה במשא ומתן ובחוסר זרימת לקוחות לעסק, עין הרע גורמת אפילו למחלות גוף ונפש. אדם שדבוק בו עין הרע או קללות עלול לאבד את רכושו את הונו את הקשר עם קרוביו וסובביו במקרים קיצוניים את בריאותו ואף להגיע למוות.

כדי להימנע ולהישמר, כדאי תמיד להיות רגועים להיות בענווה בשמחה, באהבה לזולת בנתינה לראות את המציאות בעין טובה ולמדוד אחרים לכף זכות ולהסתכל עליהם בין טובה ורחמנות יתרה. כדאי תמיד לתת במינון מאוזן ולשמור על הלשון שלא תלך לפניכם שמא לא תשבחו את עצמכם והשגים שלכם מול אדם שחסר לו ושתגעו בנקודה רגישה וכואבת של צרותיו.

הפתרון ניקוי אנרגטי בהילינג קבלי המשלב טיפולים עם חומרי קבלה תפילה נגד עין הרע, סגולות ולחשים וניקוי בעופרת ובבכור. בניקוי האנרגטי מלבד השימוש בעופרת ובבכור ובחומרי הקבלה השונים אנו מברכים בתפילות שונות להגנה שמירה הרחקה מלסטים ממפגעים וממסטינים עושים תהליך של התרת קללות ונדרים סליחות אנרגטיות ומכוונים עם שמות קודש מתאימים להגנה פרנסה שלום בית זיוג ובריאות ומבקשים מזכות הנשמות הקדושות והמלאכים להגן ולטהר את האנרגיה השלילית.

כדאי ללמוד מיוסף הצדיק וליצור אוירה של קינאת סופרים ולא לייצר גאוה וראווה שיוצרת קינאה כי כך ההצלחה שלך תהיה למודל הצלחה ולא לקינאה וההצלחה שלך תהיה להשפעה לתועלת הזולת ולא לניכור עיניים.

מרגישים חסימה, תקיעות, שמים לכם רגליים במקום עבודה, השכנה מתעסקת עם הבעל השלב הבא זה לכשף אותו ולהוציא אותו ממך! אבל אל תדאגי יש פתרון! צלצלי אלי 052-2584232 ותצילי את המצב – שלך מיטל.

הכי טוב זה לשמור על על קביעות – פעם בחודש חודשיים לעשות ניקוי בעופרת לעצמכם ולבני הבית פעם בחודש לעשות בכור בחדרי הבית והסלון ופעם בשבוע לשטוף את הבית עם עלי זית רוזמרין לבנדר ורודא לחיזוק האנרגיות החיובית ולזרוק מלח בפינות הבית שלכם באהבה מיטל אלבז לביא מתקשרת ומטפלת רגשית ברפואה משלימה ❤ ❤