איך עושים תקשור טלפוני או פרונטלי?

איך עושים תקשור טלפוני או פרונטלי?

לפני ההסבר על תקשור רוחני טלפוני, להוציא מליבם של אנשים – מתקשרת היא לא מכשפת ולא עוסקת בכישוף!

תקשור טלפוני

תקשור טלפוני נעשה ע”י כלים של קריאת קול ותמונות ניתוח תאריכי לידה וניתוח אנרגטי בתקשורת עם המטופל/ת בשיחת הטלפון.

איך זה נעשה?

בשלב הראשון – של השיחה הטלפונית – המתקשרת “מיטל אלבז לביא” מקשיבה לקולך ומבקשת תמונות עדכניות של כל האמורים בנושא בו עוסקים. ולדעת שמות מלאים ותאריכי לידה. בשלב הזה, תתבקשו להסדיר תשלום מראש במידה והשיחה טלפונית.

שלב השני – אני מתחילה, למפות את המצב בתחום העניין שבו נוגעות השאלות הבעיות החסימות. יש אפשרות שתתבקשו פשוט לשאול שאלה, ואני אענה בתשובה עניינת לעניין השאלה. תוך כדי ניתוח הדברים, אסביר מה לעשות על מנת להצליח בסיטואציה ובמקרה של פרשת דרכים. מה יקרה לכאן או לכאן? אספר למתייעצים, מה הכוונות האמתיות שלהם אשר מנחות אותם. כמובן גם של הצד השני. מהי עמדתו של כל אחד מהצדדים? לאן מועדות פני הדברים? למען הסר ספק,

שלב אחרון ומסכם – סיכום מפגש התקשור, סיכום רוחני של הבעיות החסימות ועומדות בדרך ומציאת פתרונות לבעיות הן בהסרת עין הרע בעופרת ו/או פדיון נפש או טיפול אנרגטי ועוד.

במקרים שבהם נתקלים בחסימות אנרגטיות או עין הרע. יש צורך לבצע תיקונים או טיפולים אנרגטיים, טיפול בחרדות וכדומה. למען הסרת עין הרע וכישופים או שחרור כבלים אנרגטיים. קיימים גם, טיפולים לפתיחת המזל וטיפולים מעולם הקבלה לשחרור כישופים, תקיעות. ניתן כמובן גם להסיר חסימות קשות במזל.

במצבים בהם נתקלים בחסימות מנטליות התנהגותיות. כמו גם, התנהלות שגויה, מומלץ לעבור תהליך של מסע שלם הכול אימון אישי וטיפול רגשי. במסע זה, נעבוד על כל חסימה בנפרד, נמפה אותה, נבין כיצד היא נוצרה כיצד היא משפיעה ומפריעה. במקומות כגון: עבודה, הורות זוגיות ובכלל בחיים.
אלמד אתכם לפעול אחרת לאמץ תוכנות אמונה והתנהגות חדשות באמצעות פסיכותרפיה רוחנית.

הטיפולים כוללים שיחות אימון, העצמה וטיפולים מעולם הקבלה.
אני משלבת גם שיטות רציונליות ומוכרות, כמו: פסיכולוגיה חיובית וטיפולים ברפואה משלימה.
זאת במטרה לגרום לשחרור חסימות, פחדים, חרדות, ואמונות הגורמות לדפוסים מגבילים.

תקשור זהו יעוץ רוחני שבו מיטל אלבז לביא המתקשרת מאבחנת מצב של אדם בכל מעגלי החיים. למשל בנושא של זוגיות, הורות, משפחה, קריירה, עבודה, עסקים, יחסים אישיים והתפתחות אישית. אני מיטל אלבז לביא המתקשרת, מאתרת חסימות אנרגטיות קרמתיות מנטליות התנהגותיות רגשיות.

ישנן שאלות שצריכות להישאר כמו:
כיצד לשחרר חסימות וכיצד לפעול בצורה שתקדם את האדם להצלחה?

אותי כמתקשרת מעניין לחקור את הרצון של הלקוח לשינוי על מנת: למפות את תחומי החיים של המתייעץ, כדי שאוכל להמשיך בתקשור מדויק. לקבל תמונת מצב, תכונות אופי, מעלות וקשיים כמו גם, חסרונות ואתגרים בחיים. לגלות מהו ייעודו של האדם. לגלות מהי התכלית שלו, להבין מדוע אדם חסום ותקוע.

לגלות כיצד נוצרה התקיעות והחסימה

לגלות מה על האדם לשנות בהתנהגות בהתנהלות בחשיבה במעשים ובדיבור בעצם ללמד את האדם מה עליו לעשות כדי להצליח. שינוי האדם בגישתו לחיים בהשקפת עולמו בהתנהגויות בשיח הפנימי שלו. בשיח הפנימי עם עצמו, תוך כדי השינוי תיווצר תקשורת מקרבת כאשר ישוחח עם קרוביו. כמובן גם שתהליך השינוי קשור לסובביו של האדם (אשתו ילדיו קולגות בוס בעבודה בני משפחתו הוריו וחבריו). על מנת שלא ידירו את האדם מהחברה במקום העבודה.
בנוסף שלא יגרם, סכסוך משפחתי או זוגי ושלא תיווצר טינה מיותרת.

התנהגות יוצרת התנהגות

מאחר ואנו יודעים שהחיים כמו בריקוד טנגו, אדם עושה צעד והשני מחזיר בצעד. כך גם בחיים איך שנתנהג כך יתנהגו כלפינו ולכל מעשה יש משמעות השלכה ותוצאה. לכן כאשר אדם מבין מהו הטריגר הרגשי ומהם מעוררי המתח. כלומר מהם נקודות התורפה, שגורמות לאדם לסערה רגשית ולחוסר איזון. בתקשור הוא ילמד כיצד לנהל נכון את הסיטואציה. על מנת שלא ייגרר לפינות, שיגרמו לו להפסיד בחיים התקשור שלי נעשה עי החיבור לאדם השואל. זאת באמצעות תווי הקול והפנים שלו, דרך הכלים האלה אני מתחברת להדרכה הגבוהה של האדם. בתקשור אני נכנסת לנבכי נפשו של האדם ומקבלת את המידע הנחוץ לי על מנת לעזור לשואל. תפקידי כמתקשרת הוא לסייע לו לקבל הארות מקדמות לגבי הדילמות והמצבים המאתגרים בחייו. בנוסף תינתן הדרכה, לגבי פרשות הדרכים שבפניהם השואל מתלבט.

התקשור שלי נעשה עי החיבור לאדם השואל.
זאת באמצעות תווי הקול והפנים שלו, דרך הכלים האלה אני מתחברת להדרכה הגבוהה של האדם.
בתקשור אני נכנסת לנבכי נפשו של האדם ומקבלת את המידע הנחוץ לי על מנת לעזור לשואל.
תפקידי כמתקשרת הוא לסייע לו לקבל הארות מקדמות לגבי הדילמות והמצבים המאתגרים בחייו.
בנוסף תינתן הדרכה, לגבי פרשות הדרכים שבפניהם השואל מתלבט.

מה קורה בדיוק במפגש של תקשור טלפוני או פרונטלי?

בשלב הראשון – מיטל אלבז לביא מקשיבה לקולך ומבקשת תמונות עדכניות של כל האמורים בדבר.

אני מבקשת, לדעת שמות מלאים ותאריכי לידה.
בשלב הזה, תתבקשו להסדיר תשלום מראש במידה והשיחה טלפונית.

שלב השני – אני מתחילה, למפות את המצב בתחום העניין שבו נוגעות השאלות.
יש אפשרות שתתבקשו פשוט לשאול שאלה, ואני אענה בתשובה עניינת לעניין השאלה.
תוך כדי אסביר מה לעשות על מנת להצליח בסיטואציה ובמקרה של פרשת דרכים.
מה יקרה לכאן או לכאן? אספר למתייעצים, מה הכוונות האמתיות שלהם אשר מנחות אותם. כמובן גם של הצד השני. מהי עמדתו של כל אחד מהצדדים? לאן מועדות פני הדברים?

למען הסר ספק, סיכום מפגש התקשור

כמו כן עיני עונה על שאלות בריאותיות.

במקרים שבהם נתקלים בחסימות אנרגטיות או עין הרע. יש צורך לבצע תיקונים או טיפולים אנרגטיים, למען הסרת עין הרע וכישופים או שחרור כבלים אנרגטיים. קיימים גם, טיפולים לפתיחת המזל וטיפולים מעולם הקבלה לשחרור כישופים, תקיעות.

במצבים בהם נתקלים בחסימות מנטליות התנהגותיות.
כמו גם, התנהלות שגויה, מומלץ לעבור תהליך של מסע שלם הכול אימון אישי וטיפול רגשי. במסע זה, נעבוד על כל חסימה בנפרד, נמפה אותה, נבין כיצד היא נוצרה כיצד היא משפיעה ומפריעה.
במקומות כגון: עבודה, הורות זוגיות ובכלל בחיים. אלמד אתכם לפעול אחרת לאמץ תוכנות אמונה והתנהגות חדשות באמצעות פסיכותרפיה רוחנית. הטיפולים כוללים שיחות אימון, העצמה וטיפולים מעולם הקבלה. אני משלבת גם שיטות רציונליות ומוכרות, כמו: פסיכולוגיה חיובית וטיפולים ברפואה משלימה. זאת במטרה לגרום לשחרור חסימות, פחדים, חרדות, ואמונות הגורמות לדפוסים מגבילים.

תעשו צעד קטן להתפתחות הרוחנית שלכם – דברו איתי: מיטל לביא 052-258-4232

כתיבת תגובה