יעוץ רוחני עם מתקשרת

בעולם שכל יום מגביר את הקצב ונהיה יותר לחוץ, קל מאוד להיסחף ולהפוך גם אנחנו לאנשים לחוצים במיוחד, שלא מתמקדים בדברים החשובים בחיים. במצבים יותר חמורים, זה יכול לגרום לנו לאבד את הכיוון שלנו וכתוצאה את האושר הפנימי שבסופו של דבר כבר לא יצא החוצה. הרבה אנשים מאבדים את החיבור החשוב הזה עם עצמם ברדיפת הישגים אשר נתפסים כטובים ובריאים אבל באמת רק משמשים כהסחת דעת. חשוב מאוד להשתדל לשמור על הבריאות הרוחנית שלנו דרך האטת קצב החיים כדי למצוא שוב את החיבור הזה, אבל איך? התשובה הוא ייעוץ רוחני. ייעוץ רוחני יכול לשמש כל אדם במגוון רחב של סוגיות שעובר בחיים. 

מה הוא ייעוץ רוחני?

האימון הרוחני הזה עוסק דרך ריפוי גורמים מעכבים בחייני (טראומות, אנשים, הרגלים רעים) בהכוונה, יצירת בהירות והנחייה כדי שיהיה לכל אדם את הכלים ליצור מפת חיים בריאה ושמחה. בתוך הטיפול עצמו מה שקורה הוא שהמתקשרת או מטפלת מתחברת לעוצמה נשמתית של המתייעץ כדי לקבל תמונת מצב של מה האדם עובר. ייתכן וישאלו שאלות מכוונות כדי להבין מה הוא באמת הגורם או גורמים המרכזיים אשר מעכבים אותו אדם. הרבה מטופלים הם אנשים אשר נמצאים בסוג של צומת דרכים כלשהי ורוצים לאפשר לעצמם להבין טוב יותר מה יהיו הצעדים ההבאים שלהם ואיך לקבל החלטות בצורה שהיא חכמה אלה גם נאמנה לרוח ולנפש שלהם. המטרה של הייעוץ הרוחני הזה הוא בסופו של דבר להרשות לכל בן אדם לחיות חיים עם סיפוק מקסימלי, אושר, מערכות יחסים יציבות ובריאות, וכמובן להשיג את היעדים הפנימיים ונפשיים שלו בצורה הכי בריאה ונאמנה לאדם עצמו ולסביבה החיובית שלו.

איך ניתן לעשות ייעוץ רוחני?

ישנם כמה דרכים בהם ניתן לקיים את תהליך ההילינג הזה, וזה חלק משמעותי מהיופי שלו. הרבה אנשים בוחרים לעבור אימון רוחני עם מתקשרת בצורה פרונטלית וזו שיטה מעולה. בימים האלו של התפרצות מחודשת של מגפת הקורונה, שבה לא ידוע אם יהיו אוטובוסים, סגר או הנחיות חדשות כלשהן, יכול להיות לאנשים קשה יותר להתנייד ולכך ניתן לעשות את הייעוץ גם טלפונית. אין לדאוג שהאימון יהיה פחות יעיל טלפונית כפי שזיהוי אנרגיות וגורמים מעכבים בחיים ניתן לבחון דרך טונים ובצורה ורבלית. 

מעוניינים בתוצאות הכרוכות בייעוץ רוחני? מיטל אלבזלביא עוסקת בתחום מזה שנים ומוכנה לתת לכם את הכלים לחיים מוצלחים. צרו קשר היום כדי לקבל את ההחלטות ההכי נכונות לעתיד שלכם!

כתיבת תגובה