עין הרע מוציאים בעופרת ובטיפול הילינג אנרגטי

עין הרע מוציאים בעופרת ובטיפול הילינג אנרגטי

הטקס עם העופרת בא לשחרר אנרגיות תקועות באדם בהלה ופחד טיפול אנרגטי בהילינג קבלי תפילות מיוחדות כוונות אותיות שמות קודש חותמות שלמה חומרי קבלה מיוחדים ועופרת משחרר רגשות שליליים מרה שחורה הקפדות וסיטרא אחר ונועד להסיר אנרגיות תקועות באדם ונועד במטרה להגן על האדם.

בשיחת תקשור ילמד המטופל כיצד הגיעה אליו עין הרע מה גרם בהתנהגות שלו לעין הרע להתעורר בו ולהשפיע עליו וכיצד להימנע בפעם הבאה מעין הרע.

ניתן להסיר בטיפול אנרגיות ועין הרע שנעשו בעבר אבל להימנע לעתיד זה למידה התנהגותית ולעשות שלום. אי אפשר למנוע עין הרע עתידית אלא בתהליך אנרגטי של מס טיפולים קדימה שבהם ננקה את הנעשה ונעטוף את המטופל בהגנות אנרגטיות ונעלה אותו לרמת תודעה אנרגטית גבוהה יותר על מנת שלא ייפגע.

עין היא תהליך לא פשוט להוצאה, זה צריך עבודת מודעות עצמית שינוי התנהגות עבודה לתיקון וחיזוק הנפש מרגשות שליליים תפילות מיוחדות שמנקות את הקליפות והכבלים מהאדם השבת ניצוצות קדושה וחידוש חיות החיים בנפש האדם.

. ממש כמו בניתוח שבו המנתח פותח את גוף המטופל כדי להוציא גידול סרטני או נגע רע כך גם מיטל אלבז לביא המתקשרת, באמצעים רוחניים בידע עתיק שעובר מדור לדור ובכוחותיה המיסטיים מוציאה את הנגעים הרעים העיניים הרעות והכישופים מהגופים של המטופל.
כתוצאה מהטיפול המטופל חווה התחדשות רפואת הגוף והנפש קלילות רוגע שקט נפשי, שמחת בית השואבה והעלאת תדר של חיים.

ברגע שניקינו אנרגיות שליליות, האדם יכול לשלוף מתוך המשאבים הפנימיים שלו ומתוך החיבור לעצמיות להשיג שימחת חיים שקט הנפשי ואיזון אנרגטי

טיפול הילינג אנרגטי

המטופל יזכה לשוב לתפקוד מנטלי התנהגותי מחשבתי ורגשי מאוזן
המטופל ייהנה מבהירות מחשבתית רוגע פנימי השגות תובנות שיניעו אותו לבחירות מקדמות ויסלול דרך חדשה לעבר הגשמה עצמית ולרמת תפקוד ושיקול דעת ברמה הגבוהה והמיטבית ביותר.

חרדות דיכאון תשישות נפש עצבות כעסנות קורבנות מובילות את האדם לעניות לריחוק מעצמיותו ולעיוורון ראיה רחבה וראיה רוחנית האינסטינקטים החושיים נאטמים מנגנוני ההגנה הפנימיים עוברים לעמדת מתח היכון ומתקיים הפסוק עיניים להם ולא יראו אוזניים להם ולא ישמעו אף להם ולא ירווחון פה להם ולא ידברון ונוצרות עיוורון חרשות ואילמות אנרגטית ורוחנית.

איך נזהה עין הרע?

אם אתם חווים תסמינים אנרגטיים נפשיים ופיזיים כגון: תשישות נפש שינה מרובה חוסר שינה עייפות מוגברת, קיפאון, מלחמה פנימית תמידית, חוסר יכולת לפעולה, חוסר סבלנות, חרדות בלתי מוסברות, פעילות קיבה מרובה (הבטן מתהפכת הקאות צרבות ליחה שלשולים מרובים) דיכאון, הסתגרות, אי שקט תמידי, מחשבות טורדניות, מחשבות אובדניות, ספקנות, חוסר אהבה עצמית, חוסר הערכה לדברים שהיו חשובים לכם כאבים בלתי מוסברים בגוף, פליטות פה פתאומיות, מריבות שטויות, חוסר ריכוז, טעויות טיפשיות ולא הגיוניות בעבודה שליליות תחרותיות, דחף למריבות תכופות בלתי מוצדקות, אין כח לכלום חוסר חיוניות וטעם לחיים חולי פתאומי ללא סיבה מוצדקת.

עם הזמן השפעת עין הרע ואנרגיות שליליות מתבטאות בקלקול כל חלקה טובה בחיי האדם הרס עצמי חולי וחורבן בפירוק שלום בית פירוק שותפויות וקשרים משפחתיים וחברתיים פירוק עסק והפסדים כלכליים גדולים עד לכדי פיטורין פרידות וניתוקים מבני הזוג ועד לנתק חס ושלום מבני הבית (ילדים הורים)מחלות קשות וכאבים כרוניים בגוף טמטמת רגרסיה באישיות וחוסר בהירות קרבה צורך להתחבר לאנשים שפועלים בדרכים רעות ואפלות וצרות בתחומים של פרנסה, זוגיות, שלום בית ,צער גידול בנים, קלקול יחסים עד לתביעות משפטיות והסתבכות עם החוק, ובבריאות.

כשהמטופל מתמודד עם תופעות והשפעות שליליות כתוצאה מעין הרע ואנרגיות שליליות, הוא מרגיש כאילו נכנסה בו דמות שלילית שמנהלת אותו ואת חייו ונדבר גורם לתחושה של תשישות מאתגרים והתמודדויות היומיומיות הקשות בעולמו השלילי והקשה שיצר לעצמו. התוצאה מהקשיים והאתגרים בחיי המטופל היא יסגל לעצמו אמונות שליליות של דימוי עצמי נמוך וחוסר אמונה עצמית. חוסר יכולת הסתגלות חוסר מסוגלות. חוסר יכולות תפקודיות מקדמות להגשמה עצמית. המטופל יסגל תפיסת עולם הישרדותית שתגרום לו לרצות לשרוד מבלי להנות מחייו תוך שהוא חווה חרמות מרידות בדידות מידור דחייה חברתית תקיעות ורגשי נחיתות.

כל אלה מתיישבות באדם כמלבוש המטופל יאמץ את זה כדרך חיים והרגלים שליליים של מסכנות חרדה קיומית והישרדותיות ועאמץ דפוסי התנהגות שיובילו אותו לחוויות של מסכנות ואומללות.

עופרת לעין הרע

עופרת שימשה במשך מאות שנים כאמצעי הגנה מפני עין הרע. מאמינים שיש לו כוח מיסטי שיכול לספוג אנרגיה שלילית ולהגן על אנשים ורכושם. בישראל נהוג להשתמש בעופרת למטרה זו, והיא נמכרת בחנויות ובשווקים רבים.

סילוק עין הרע מהבית

ישנן דרכים רבות להסיר את עין הרע, ואחת השיטות היעילות ביותר היא שימוש בעופרת. מאמינים שעופרת סופגת את האנרגיה השלילית של הקללה ומגינה על הבית ותושביו. כדי להסיר את עין הרע מהבית, לרוב מניחים פיסת עופרת ליד הכניסה או על הגג.

הוצאת עין הרע עם עופרת

דרך נוספת להסיר את עין הרע היא להשתמש בעופרת בתפילה. התפילה כרוכה באמירת פסוקים ספציפיים מהקוראן תוך החזקת חתיכת עופרת ביד. מאמינים שהעופרת סופגת את האנרגיה השלילית של הקללה, ואמירת הפסוקים מחלישה אותה.

עופרת לעין הרע

עופרת שימשה במשך מאות שנים כאמצעי הגנה מפני עין הרע. מאמינים שיש לו כוח מיסטי שיכול לספוג אנרגיה שלילית ולהגן על אנשים ורכושם. בישראל נהוג להשתמש בעופרת למטרה זו, והיא נמכרת בחנויות ובשווקים רבים.