הסרת עין הרע באמצעות מתקשרת

עין הרע, הינה אנרגיה שלילית, אשר מקורה מצרות עין של אדם אחד, כאשר היא פוגעת באדם אחר. אנרגיה מסוג זה, עשויה לגרום לאדם לשקוע למחשבות שליליות כלפי עצמו, כלפי הסביבה וכלפי כולם. האדם אשר פגעה בו עין הרע, יראה את המציאות בצורה מוטעית. אנו שומעים על כל מיני טקסים של רבנים ושל מוציאות כישופים או כאלה שטוענות כי הן עוסקות בתחום של הסרת עין הרע, כאשר שבירת ביצה או שימוש בעופרת, לא ממש מוציאים את העין הרע. מדובר על תהליך שאינו פשוט. ישנם אנשים, במיוחד נשים שיש להן כישורים כגון מתקשרת, אשר יכולה להגיע לנבכי הנפש כאשר היא מביטה פנימה לנשמתו של האדם הסובל מעין הרע, כאשר הן מגלות חסימות למיניהן ומסוגלות להוציאם מגופם או נשמתם של בני האדם הפונים לעזרה.

התסמינים שמעידים כי אדם סובל מעין הרע

ישנם תסמינים ידועים של עין הרע, אשר פגעה באדם. לדוגמא: עייפות מוגברת, תחושת מאבק ביום, יום, חוסר סיפוק, חרדות, דיכאון, חרדות, הסתגרות, אי שקט, מחשבות טורדניות ועוד. גם חוסר אהבה כלפי האדם עצמו הסובל מתסמונת של עין הרע וכן, חוסר אהבה כלפי הסביבה, מעידים על עין הרע. יש להגיע מיד  אל מתקשרת אשר יודעת כיצד להסיר עין הרע, היות ואיכות חייו של אדם אשר סובל מעין הרע, רק יורדת והפגיעה בו עשויה רק להחמיר. ישנם קשיים ידועים אשר מקורם בעין הרע, כמו למשל: קשיים בפרנסה, כישלון בזיווג ובזוגיות, בעיות בשלום הבית, תאונות ועוד. ניתן למצוא פתרונות מעשיים ומוצלחים, אם באמצעות תורת הקבלה, קמעות למיניהן שמכינים אנשים שיש בהם כישורים אל טבעיים, תפילות שיש לומר כגון קריאת פרק מסוים בתהילים וכדומה.

ישנם אנשים שהם פגיעים יותר לעין הרע ועליהם לדבר עם מתקשר או מתקשרת, כאשר יש לעבור אימון אישי על מנת לדעת כיצד לדחות את העין הרע ואפילו לא למשוך אותה. הכוונה היא לא להתרברב או להתפאר, אם מדובר על בעל עסקים שמעוניין להתגאות בפרויקט והסכנה היא שאם הוא ידבר עליו הוא פשוט לא יצא לפועל בגלל עין הרע. לא לחינם חכמינו חז”ל היו אומרים: “אין:”אין הברכה מצויה אלא בדבר הסמוי מן העין”. על זה בדיוק עובדים מתקשרים שיש בהם כוחות, ניסיון ולמדו היטב את הנושא, מה שמסייע לאנשים רבים לשנות את תפיסתם ולמנוע בכך את התגשמותה של עין הרע.

מהיכן ובאילו נסיבות מגיעה עין הרע?

רבים מהמיסטיקנים ואנשי הקבלה וכן, מתקשרים ומתקשרות, יעידו, כי עין הרע, מגיע מנקמנות, קנאה, עשייה שלילית או רוע לב. יש למצוא מתקשרת שיש לה ניסיון רב והמלצות, היות וישנן הרבה מתקשרות, אך יש למצוא את מי שהיא יעילה ואכן הצליחה להסיר עין הרע. אחת מהמתקשרות המומלצות, אשר עוסקת בתחום מזה 15 שנה, הינה מיטל אלבז אשר מתקשרת באמצעות כלים וכישורים ייחודיים כמו למשל, קריאה בתווי פנים וקול. מיטל, הינה יועצת רוחנית ובת למשפחת מיסטיקנים מזה 4 דורות. מיטל חודרת כמו רנטגן ומבצעת סריקה על הגוף והנפש, כאשר היא עצמה מגלה את סיבת הפנייה אליה. מיטל תסיר את עין הרע ותייעץ לכם באמצעות פתרונות מעשיים, מה לעשות וכיצד ניתן יהיה לפתור את הקונפליקט והקושי.

לפוסט הזה יש תגובה אחת

כתיבת תגובה