אימון אישי כטיפול בדיכאון

אימון אישי כטיפול בדיכאון

 

כיצד אדם נופל לדיכאון?

כאשר אדם שוכח את המשמעות שלו שוכח מהחזון שלו ומתעסק במרה שחורה. הוא מתרחק מעצמו עוסק בדברים שמרחיקים אותו מייעודו והחיוביות מתהפכת לשליליות. מופיע בחיינו לאחר שאדם מבין שהעולם נברא עבורו, הוא חש צורך. הוא ממלא את יומו בכל הפוטנציאל ועסוק בעשייה בהגשמה של משמעות. משמח את עצמו ואת האחרים ועסוק בלפתח את עצמו ולהיות אדם טוב חיוני ומשמעותי עבור עצמו וסובביו.

אימון אישי לטיפול בדיכאון יכול לעזור, כשאדם מרוחק מעצמו.

הוא אינו מסוגל ליהנות מן השפע אינו מסוגל ליהנות מתפילה ליהנות מאוכל. אין הנחת והשלווה שורים בנפשו, זה מעכב את האדם מלממש את עצמו. מושך את האדם רגשות שליליים לחוסר זיכרון ייאוש סבל וייסורים.

אדם מרוחק מעצמו לא יכול לשמח את ליבו ואת נפשו. הפרנסה נפגמת השלום בית נהרס עד למצבי פרידה וגירושים ותחלואות הגוף והנפש מגיעות. יש שיגדירו זאת עין הרע ויש שיבינו שנפש בריאה בגוף בריא יוצרים עולם ומלואו לאדם.

כשאדם מחובר לעצמו הוא מואר באור יש לו בהירות מחשבתית דיבור חיובי ומעשים טובים, לעצמו לביתו וכלפי עולמו הפנימי והחיצוני. אדם שחי באור נהנה ממתנות אוצרות חינם של השפע ונהנה מפרנסה רחבה מימוש עצמי.

אימון אישי לטיפול בדיכאון גורם לשמחה אושר ומביא לנחת.

גם זוכה לדיבור פנימי וחיצוני חיובי ולראיית החיים בעין טובה וחיובית והדבר מאפשר לו להתפתחות וצמיחה. גם זוכה לנחת עם האישה, הבוס והילדים. אדם שעצור בצערו לא יכול לברך את עצמו נפשו חלשה ועיפה ואין לו מזור למכאובי גופו ונפשו.

כל מעשיו זה לברוח לישון ולעשות בחירות מוטעות שמרחיקות אותו יותר מחיי השפע המגיעים לו אדם ששרוי בצער ובכאב חושב על עצמו מחשבות שליליות והדימוי העצמי שלו נחלש. הוא יכול להגיע עד לשנאה עצמית ולהרס עצמי בכל תחומי חייו

תמיד נזכור שהכול אפשרי והשינוי יכול להתחולל בכל רגע נתון החל מרגע זה. ממש כול מה שעלינו לעשות זה להתחבר לחזון ומטרות חיוביות להתלהב מתוכניות עתידיות. להתחיל להתמקד בעשיה לעבר הגשמת החזון. כשאדם מתמקד במחשבה מסוימת היא גורמת לו להרגיש תחושות משפיעות על מצב הרוח ועל הלך הרוח של חייו.

הפעולות יגיעו בהתאם לרגש שנוצר באדם, על כן חשוב שתמיד נמקד את עצמנו למחשבות חיוביות דרך תקוה. יצירתיות וחלומות לגבי עצמנו, ילדנו, לגבי הקשרים שלנו במשפחה בחברה בשכונה בעבודה.

לגבי הבריאות שלנו לגבי תחביבים שלנו לגבי תעסוקה שלנו וכל דבר שעולה ברוחנו העיקר. שהחזון יהיה חיובי ויפעיל אותנו לחשוב מחשבות שמחות ולהתרגש מסיפור ואושר, גם שזה רק ברמת המחשבה כאשר אין חזון אפשר להתענג על זיכרונות טובים מהעבר ולהיזכר בנוסטלגיה החיובית. גם בתחושת הנעימות ובחמימות שחוויתם באותו זיכרון ולנסות לחשוב, 

טיפול רגשי כטיפול בדיכאון עונה על, איך ניתן להתגבר על חוויות הזיכרון?

כשאדם מדבר שלילי או חיובי ומאחל לעצמו איחולים אין לדעת מתי שערי שמים פתוחים, המילים יכולות להיכנס לתוקפם ולהתקיים בברכה או כקללה,  להפיל מדון ואסון על עצמו ועל בני ביתו למשל אדם מיואש שחושב על מוות אפילו בצחוק, יכול להפיל מדון ואובדן על בניו ועלינו להתמקד במטרות וחלומות חיוביים ולשאוף אליהם. זה ירים לנו את המורל ויפתח שער. באימון אישי כטיפול רגשי בדיכאון.

בשיטת דע”ת: ניצור ריפוי לדיכאון ע”י שיחות וטיפולים אנרגטיים לריפוי הכאב. גם שחרור הרגשות השליליות, איזון אנרגטי והעצמה אישית. נלמד למקד את החשיבה שתמשוך אתכם לערוצי דיבור פנימי ועשיה חיוביים ומקדמים. ניתן לטפל בטלפון או בקליניקה בפתח תקוה.

 

 אימון אישי תקשור ויעוץ רוחני על ידי מתקשרת בפתח תקווה

יעוץ רוחני הוא אינו מדע מדויק.

זהו יעוץ רוחני שהמידע והמסרים מתקבלים על השואל מעולמות עליונים. דרך חיבור נשמות מלאכים דרך רמזים וסמלים מעולם הנסתר כמו קלפי טארוט, קלפי מסרים כתובי הקודש תורת הכוכבים אסטרולוגיה מזלות תורת המספרים.

חלומות תמונה, תווי פנים, תווי קול כתב גרפולוגיה ודרך שם האדם. בתהליך יעוץ הרוחני היועץ הרוחני יכול להתחבר לשורש נפש האדם.  לקבל מידע אודות נשמת האדם ייעודו תכלית הקיום שיעוריו ותפקידו בחיים. השקפות עולם כוונות מידע למימוש פוטנציאל.

בשיחת יעוץ רוחני ניתן לקבל כלים מעשיים. 

ופתרונות להדרכה והכוונת השואל למטרת הגשמה ומימוש עצמי וטיפול בקונפליקטים בחירת החלטות ויציאה ממשברים. יועצים רוחניים מקצועיים יתמחו בחוקים הקוסמיים של היקום שמימושם יגרמו להגשמת משאלות…

זימונים יכולת לשפר את התגובה וההתנהלות וההתנהגות במצבים מאתגרים ומעוררי מתח. יועצים רוחניים מקצועיים בעלי יכולת מקצועית להתחבר אנרגטית למלאכי רפואה. זה משדר אנרגיות ריפוי גוף נפש מעולמות עליונים, כדי לעזור לנפשות שזקוקות להארה וריפוי אנרגטי. בשילוב של גוף נפש. לנשמות הגבוהות של צדיקים יש זכויות ויכולות בעזרה לרפואות.

יועץ רוחני מקצועי מסוגל להתחבר לנשמה הגבוהה של האדם ומקבלת משם מידע מדויק. אימון אישי לטיפול בדיכאון מורחב, נותן תמונה מדויקת יותר לגבי תמונת המצב של האדם. מגיע עד לפרטים הקטנים ביותר שיעזרו לאדם לשפר את מצבו ואת איכות חייו.

יועץ רוחני מסוגל לראות תמונת מצב שלמה של האדם.

מבחינת אירועים משמעותיים מהעבר שמשפיעים על המציאות העכשווית והעתידית של האדם לקבל מסרים מדויקים לשיפור ההווה והעתיד
הן מבחינת ההווה העתיד בהכוונה המדויקת לסלול מסלול חיים חדש ולצאת מאתגרים וקשיים מדויקת ויעילה תוך מתן כלים ופתרונות מעשיים ופשוטים.

מהם המקרים שיועץ רוחני יכול לעזור?

לאדם נמצא בפרשת חיים או התלבטות משמעותית בחייו במקרים בהם אנשים שמרגישים תקועים בחיים טיפול בקארמה שלילית טיפול בחסימות אנרגטיות ורגשיות חסימה ובעזרת הראייה העל טבעית והיכולות ריפוי אנרגטיות והעוצמות האנרגיות שלה היא מצליחה להסיר אותה מהם ולשנות נתיבי גורלות.

לא משנה עם איזו פרשת דרכים אתם מתלבטים ומוטרדים או עם איזה משבר או אתגר אתם מתמודדים. וחרדים כי בכל מקרה יעוץ רוחני שמקנה לכם שיקוף ומיפוי הבנה לגבי מהלכים כוונות של כל הדמויות המעורבות.

בפרטי הפרטים של העניין תוכלו לקבל כלים ופתרונות יעילים מעשיים ומיידיים.

לפעולה מקדמת יכולות לסייע לכם מאוד לטפל בבעיות לשחרר תקיעות ולרפא את הלב במשברים. מיטל אלבז לביא שבנוסף ליכולות התקשור היא מטפלת רגשית הוליסטית מקצועית. בוגרת מכללת מדיטבע יכולה לסייע בקשיים של ויסות רגשות העצמה אישי.

מסע אל עצמי חיזוק אהבה עצמית בטחון עצמי חרדות פחדים הצבת מטרות והגשמת יעדים, ואילו לקוחות אחרים מרגישים שיש אנרגיה שלילית שמשפיעה על חיי הזוגיות התעסוקה.

התחושה הכללית וזאת למרות שהם עצמם אנשים נורמטיביים בעלי חשיבה בריאה וחיובית מיטל מחברת אותם לאנרגיית חיים מסירה מהם אנרגיות שליליות ועין הרע באמצעות טיפולים אנרגטיים רפואה קבלית ועופרת

יעוץ רוחני עונה על השאלה, ממה נובעות אנרגיות שליליות וחסימות?

הם נובעות מזוללי אנרגיה התעסקות בטפל מחשבות טורדניות התפזרות מחשבתית. תכנון תוכניות שווא כמו כן אנרגיות שליליות נובעות מקנאות כעס עלבון.

חוסר התחשבות ברגשותיהם של הזולת והקפדות אלה דברים שאסור לזלזל בהם,  בהחלט כדאי לפנות לקבלת עזרה מקצועית, ואם כבר עזרה, אז עדיף לפנות אל הטובה מכולן.

אין ספק שיש שיטות יעוץ וטיפול רבות שבעזרתן תוכלו לקבל מענה. אך האמת היא, שצריך למצוא מטפל או יועץ שיתאים לכם כמו כפפה ליד. שימו לב שכאשר אתם מחפשים יועץ רוחני ומטפל ידברו את הכאב שלכם מבלי שתצטרכו להסביר הרבה.

שימו לב שהם מדברים לעניין מספקים לכם הכוונה וכלים פרקטים יישומיים ופשוטים. שתוכלו ליישם בצורה פשוטה וטבעית ושהעצות והפתרונות ויתאימו לאורח החיים שלכם.

שימו לב שהם אינם מחפשים להפחיד אתכם ולהכניס אתכם לפינות אפילות ותרגישו שהגעתם הביתה אחת התפקידים של היועץ הרוחני לגרום לשואל לגלות בעצמו כוחות משמעותיים.

שילמד להשתמש בהם כדי לשפר את מצבו ואת איכות חייו באמצעות העצמה אישית. חיזוק המעלות והיכולות שטמונים באדם פגישה עם יועץ רוחני תפתח לכם ערוצי חשיבה לפעולה חדשים תוסיף לכם ידע וכלים ליצירת הגשמה וחיים טובים ופשוטים יותר.

מיטל אלבז לביא היא הבחירה הנכונה עבור כל מה ששייך לייעוץ רוחני בתקשור לטיפולים אנרגטיים ולטיפולים לחיזוק וטיפול הנפש
כיוון שיש לה יכולות על טבעיות מולדות וזה חלק טבוע בה בצורה האוטומטית הטבעית ביותר אנשים שמחפשים הכוונה ותיקון מוצאים דרכה מענה בזכות כוחותיה. לראות ולתקשר עם עולם הנסתר ולשדר אנרגיות ריפוי ומגנוט שפע.

טיפול הוליסטי בדיכאון באמצעות טיפול קואצ’ינג

דיכאון הוא מצב מורכב ומתיש המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. בעוד שטיפולים מסורתיים כגון תרופות וטיפול בשיחות יכולים להיות יעילים עבור חלקם, הם עשויים שלא לעבוד עבור כולם. כאן נכנסות לתמונה גישות הוליסטיות כמו טיפול אימון ואימון רוחני אישי.

בישראל גובר העניין בטיפולים הוליסטיים אלו לדיכאון. טיפול אימון, המתמקד בהדרכת אנשים לגלות את הפתרונות והחוזקות שלהם, הוכח כיעיל בסיוע לאנשים לנהל את תסמיני הדיכאון שלהם. באופן דומה, אימון רוחני אישי, שבו אנשים לומדים להתחבר לרוחניות שלהם ולמצוא משמעות לחיים, נמצא מועיל בהפחתת תסמיני דיכאון.

יחד, טיפולים הוליסטיים אלו יכולים לספק גישה מקיפה לטיפול בדיכאון. על ידי התייחסות להיבטים הפיזיים, הרגשיים והרוחניים של המצב, אנשים יכולים למצוא ריפוי רב יותר והקלה מתמשכת מתסמיני דיכאון.

חשוב לציין שטיפולים הוליסטיים אלו אינם צריכים להחליף את הטיפולים המסורתיים אלא להשלים אותם. עבודה עם מאמן מוסמך או מאמן רוחני יכולה לספק לאנשים משאבים נוספים ותמיכה במסעם לקראת הריפוי.

אם אתה או מישהו שאתה מכיר מתמודד עם דיכאון, שקלו לבחון אפשרויות טיפול הוליסטיות כמו טיפול קואצ’ינג ואימון רוחני אישי. עם התמיכה והגישה הנכונות, ניתן למצוא הקלה ולחיות חיים מספקים למרות הדיכאון.

מיטל אלבז לביא המתקשרת בתווי פנים וקול נותנת לכם יעוץ רוחני אישי או טלפוני בכל תחומי החיים.
באהבה מיטל 052-258-4232